Bursdag hele året

Deler av første side i den aller første protokollen vår
Synlig selv-reklame i Olavshallen under TM

I 2024 fyller Byåsen Musikkorps 90 år.

Dette skal vi markere gjennom hele året. Både for oss selv og publikum.

Tradisjonen tro deltok vi på TM lørdag 4. februar og NM Janitsjar lørdag 16. mars.

Vi kommer til å gjøre alt vi kan for å markere oss med godt synlig selv-reklame i hele 2024 - ved alle anledninger som byr seg.

For våre medlemmer skal vi arrangere en Jubileumsbankett i mai, og i oktober reiser vi til Spania på Jubileumstur, for å delta på Oktoberfestivalen i Santa Susanne.

Gjennom året vil vi også dukke opp litt her og der i Trondheim for å spille utdrag fra programmet på jubileumskonserten vår.

Vi har altså planlagt å vise oss fram ekstra mye i år, og i den forbindelse arrangerer vi en liten konkurranse. Mer informasjon om den finner du litt lenger ned på denne siden.

Selve Jubileumkonserten skal avholdes i konsertlokalet på Heimdal VGS - Bifrost.  Og vi har fått med oss Merethe Trøan som konferansier og sangsolist. Datoen er 9.november 2024. Legg det gjerne inn i kalenderen din nå - så er det gjort.

Følg med for oppdatering av konsertsteder og tidspunkt.

Vil du vite litt om hvordan vi har kommet hit, og hva vi har drevet med, etter opprettelsen den 4. mai 1934? Da anbefaler vi en titt på denne filmen, som også inneholder litt musikk.

Konkurranse-info

Null

Du finner oss også på Facebook og/eller Instagram (byaasenmusikkorps).

Litt mer om hva vi driver med kan du finne det her.

Kanskje er du nysgjerrig på historien vår - da finner du litt informasjon her.

Våre medlemmer i Jubileumsåret

Instrument/Tittel  Navn  0
Fløyte / Obo   Nora, Grete, Lena, Marianne, Erik, Vilde, Kjell Erik, Anett, Rita, Marie og Åse
Klarinett   Elisabeth, Hilde, Linn Beate, Mari, Sigrid, Marianne, Erlend, Hanne, Trine, Annichen, Elin og Selma